Avenue 48

15 ani experienta

Interviu Revista Stop to Shop

  1. De ceva vreme, evenimentele, indiferent de natura lor, au iesit din tiparele clasice. Ce inseamna a crea un concept inedit, adaptat nevoilor clientului?

 

Traim intr-o perioada in care ballroom-urile apar ca ciurpercile dupa ploaie, designul locatiilor pentru evenimente pare tras la indigo si auzim la orice pas expresia „oferta all-inclusive”. La Avenue 48 nu ne ghidam dupa astfel de… trucuri de marketing.

Pentru Avenue 48, am creat un concept total diferit de ceea ce exista momentan pe piata de evenimente si am reusit ca intr-o locatie premium, care are un design atipic, sa le oferim clientilor anumite facilitati pe care nu le vor intalni in alta parte.

In plus, reusim intotdeauna sa fim cu un pas inaintea trendurilor si poate ca aceasta este cheia succesului nostru. Indraznim sa venim mereu cu ceva nou. Daca astazi vedeti ca la moda sunt scaunele Chiavari, echipa noastra le folosea deja de ceva timp. Daca trendul momentului este tematica greenery, natura, noi am realizat un eveniment de acest gen in urma cu cativa ani.

Cu alte cuvinte,  la Avenue 48 organizam evenimente unice cu detalii nemaintalnite.

 

  1. Cand a fost creat conceptul Avenue 48 si de ce?

 

In cei peste 15 ani de experienta, am inteles care sunt cerintele clientilor nostri, iar Avenue 48 se aliniaza tuturor preferintelor acestora in materie de stil, locatie, servicii, design si buget! Tot ceea ce unii doar isi imaginau ca poate va exista la un moment dat, a devenit…o realitate pura!

Avenue 48, una dintre cele mai mari sali de evenimente din capitala, s-a deschis in luna iunie 2018 dintr-o dorinta acerba de a crea un spatiu in care ne dorim sa ducem ideea de spectacol la un alt nivel! Suntem pregatiti sa punem in scena evenimente grandioase, de orice fel, fie private sau de tip corporate. Putem gazdui show-uri si concerte cu muzica live, conferinte, gale, show-uri de stand-up comedy, lansari de masini si orice petrecere care se doreste a fi…memorabila!

 

  1. Vorbiti-ne despre ce presupune organizarea unor evenimente de clasa.

 

Tintim tot mai sus, ne reinventam, nu ne ghidam dupa sabloane si tratam orice client sau eveniment cu aceeasi seriozitate. Chit ca organizam o aniversare sau, la polul opus, un eveniment de o eticheta speciala, care impune rigurozitate, felul in care ne organizam si implicarea noastra sunt aceleasi!

Pentru fiecare eveniment organizat la Avenue 48 punem aceeasi pasiune, pentru ca avem acelasi scop, aceeasi misiune: reusita! Pentru a ne atige telul, avem nevoie de o buna planificare, de o setare clara a obiectivelor, de o alocare adecvata a resurselor si de o comunicare impecabila cu clientul nostru. Pe noi nu ne incanta faptul ca am mai punctat un eveniment sau ca am executat ca la carte tot ceea ce ne-am propus. Pentru noi, nimic nu este mai satisfacator decat feedback-ul pozitiv primit din partea clientilor nostri.

 

  1. Ce va deosebeste de concurenta? De ce ar opta clientii pentru Avenue 48?

 

Avenue 48 este o locatie la superlativ absolut! Arhitectura sparge canoanele artei traditionale. Cea mai noua sala de evenimente din capitala da tonul in materie de amenajari interioare. Locatia a fost proiectata de arhitecti renumiti, iar cei mai talentati designeri si-au pus amprenta asupra intregului spatiu! Avenue 48 a fost decorata dupa cel mai in voga trend al momentului: Concrete Interior Design, un stil vintage, imbinat cu un elemente moderne! Stralucirea corpurilor impozante de iluminat cu senzatia de rece a betonului… creeaza un efect incredibil!

Odata ce ne-ati trecut pragul, veti realiza ca ceea ce ati gasit pana acum in orice alta locatie, nu poate fi comparat cu ceea ce veti intalni la Avenue 48!

Va punem la dispozitie tot ce aveti nevoie pentru reusita evenimentului dumneavoastra: un spatiu extrem de amplu, parcare securizata, bucatarie proprie, doua baruri, terasa, zona de lounge, garderoba, scena mobila, lumini arhitecturale si dinamice, sisteme audio-video ultra performante, cate si mai cate!

 

  1. Care sunt serviciile oferite ?

 

Ne place sa credem ca suntem mai mult decat o sala de evenimente, tocmai pentru ca am gandit conceptul Avenue 48 intr-un mod grandios si complex. Ne-am dorit sa aducem pe piata de evenimente private o locatie cameleonica, daca putem spune asa, care sa se plieze pe absolut orice fel de cerere de eveniment.

Suprafata locatiei este de peste 1600mp, insemnand ca putem gazdui evenimente cu 2000 de persoane in picioare, 800 la evenimente de tip dineu si cu un minim de 250 de persoane la mese! In plus, terasa este spectaculoasa! Am creat un spatiu de peste 700 mp, care poate fi impartit si structurat astfel incat sa capete un aer mai intim si discret cu ajutorul unor separeuri sau poate sa dea senzatia de amploare si grandoare. Totul depinde de ceea ce isi doreste clientul. De aici si caracterul “cameleonic” pe care il mentionam mai sus.

Experienta si numarul mare de evenimente organizate ne-au ajutat, de-a lungul timpului, sa intelegem exact nevoile si totodata solutiile pe care sa le folosim in intampinarea clientilor nostri, asa ca am creat anumite facilitati care ne pozitioneaza pe un loc preferential pe piata de profil si care ne ofera avantajul de a nu mai fi gasite si in alte locatii de acest gen.

 

  1. Descrieti-ne un eveniment, care in viziunea dumneavoastra a iesit perfect? (aici am schimbat intrebarea pentru ca nu ne avantaja. Se poate sa o lasam pe aceasta?)

 

Din seria evenimentelor demne de mentionat, o sa va dau exemplul unei nunti spectacol, cum ne place noua sa o numim, un eveniment la care fiecare detaliu iti lua ochii. La intrare erai intampinat de un joc de lumini spectaculos, care scotea in evidenta masinile de epoca amplasate chiar in fata locatiei. Suprafata mare de care dispunem ne-a permis sa le expunem in asa fel incat sa se incadreze cu decorul, dar si sa iasa in evidenta prin crearea unui contrast foarte interesant intre stilul vechi al masinilor si cel futurist al locatiei.

Provocarea a venit insa pe partea tehnica, unde am apelat la un “designer” de lumini care a folosit culori diferite in functie de tipul fiecarei masini si care le-a pozitionat in asa fel incat sa creeze o senzatie de dinamism.

A fost o adevarata desfasurare de forte, dar si de munca in echipa, pentru ca a trebuit sa apelam la diversi colaboratori, mai noi sau mai vechi. Pe partea tehnica am inceput sa lucram cu o firma specializata in domeniu, care ne pune la dispozitie tot setupul audio-video necesar pentru buna desfasurare a unui eveniment. Echipamentele folosite sunt de ultima generatie, scena este mobila, toate cablurile sunt montate in podea tocmai pentru a nu incurca, iar fiecare detaliu tehnic este supravegheat de acestia.

In plus, pe partea culinara, Cheful nostru si-a aratat maiestria creand farfurii demne de un restaurant cu stele Michelin.

Fiecare eveniment reprezinta pentru noi o provocare si suntem bucurosi de fiecare data cand ducem totul la bun sfarsit si toata lumea este extrem de multumita, pentru ca, in final, cea mai mare satisfactie in asta consta.

 

 

  1. Care sunt cele mai importante sfaturi de care trebuie sa tina cont cei care decid sa organizeze un eveniment ?

 

Pe primul loc as situa faptul ca trebuie sa stie exact ce isi doresc si ca e indicat sa discute deschis cu noi acest lucru. Daca un client stie ce vrea, oricat de iesite din comun ar fi cerintele, treaba este pe jumatate facuta. La randul nostru, ca organizatori, daca intelegem ce avem de facut, cu siguranta vom gasi metodele necesare prin care vom duce totul la bun sfarsit.

Apoi, conteaza increderea pe care ne-o acorda in desfasurarea actiunilor si receptivitatea clientului cand vine vorba despre solutii sau idei noi ce vin din partea noastra. De multe ori, desi vii de acasa cu o idee deja formata, in urma discutiei cu noi poti ajunge la concluzia ca e mai bine sa ajustezi pe alocuri, bazandu-te pe experienta noastra.

Pe al treilea loc, dar nu pe ultimul, o sa plasez rabdarea acordata de catre client echipei noastre, pentru ca intreg procesul de organizare al unui eveniment poate fi diferit ca dinamica. Sunt unele lucruri care se desfasoara mai repede, altele care dureaza mai mult, insa este cert faptul ca respectam mereu deadline-urile si stim cum sa ne calculcam timing-ul astfel incat sa ne incadram perfect in grafic.

 

  1. Stiu ca desi locatia este una de lux, ati creat pachete extrem de premisive. Detaliati

 

Suntem oameni si ne impresioneaza cel mai tare reactiile pe care le au cei care ne intalnesc si care decid sa colaboreze cu noi.

Inca de la prima intalnire, ne bucura cel mai mult reactia pe care o au cei care ne viziteaza. Cand vad pentru prima data locatia, li se citeste pe fata uimirea si dorinta ca evenimentul lor sa aiba loc la noi, iar reactia de final, cand clientii sunt incantati si recunoscatori, face totul. Asa ca, fara sa excludem factorul de business, ne-am dorit sa avem parte de cat mai multe astfel de reactii si de aceea am creat pachete si oferte avantajoase personalizate, pentru diverse tipuri de bugete, care sa ii multumeasca atat pe clienti, cat si pe noi. Ne bucuram sa vedem ca functioneaza faptul ca nu apelam la variante standard si la pachete basic, si incercam de fiecare data sa ne adaptam nevoilor celor care apeleaza la serviciile noastre.

Isabela Baxan – General Manager Avenue48 si Ballrooms by Bamboo

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close